– Шинэ санаа бол хэзээ нэгэн цагт мартагдаж, өөрчлөгдөж байдаг. Тэгвэл та үргэлж шинэ соргог зүйлсийг эрэлхийлэгч байх ёстой.
2. Маркетинг юу хийдэг вэ?
– Брэнд бүтээх
– Судалгаатай байж удирдлагыг мэдээллээр хангах
– Ашгийг нэмэгдүүлэх
– Шинэ бүтээгдхүүн үйлчилгээ хөгжүүлэх
3. Монголын хэрэглэгчид хэрхэн өөрчлөгдөж байна вэ?
– Ү Generation
– Social Media impact
– Хэрэглээгүй бууруулдаггүй
4. Эдийн засгийн саармагжилтын үеийн Маркетингийн бодлого?
– Төсвөө бүү хэмнэ
– Бусдыг бүү дага
– Үнэнч хэрэглээг урамшуул
– Хамгийн сайн хамгаалалт бол “Довтолгоо”
5. Та маркетингийнхаа ажлын үр дүнг хэмждэг үү?
– Хэмжиж чадахгүй бол удирдаж чадахгүй
– Ямар хэмжүүрүүдийг сонгох нь зөв бэ? Яаж?
6. Та маркетингийн менежер үү? Хэрэгжүүлэх санаагаа хэрхэн хүлээн зөвшөөрүүлэх вэ? Удирдлагын дэмжлэгийг хэрхэн авах вэ?
– Судалгаатай бай
– Эрсдлээ тооц
– Хүлээн зөвшөөрөгд…
7. Маркетингийн үйл ажиллагаа яагаад амжилтгүй, үр дүн муутай болдог вэ?
– Хүнээс шалтгаалдаг/Ур чадвар, туршлага, танил талтай эсэх…./
– Төлөвлөгөө бай. Маркетингийн бодлогоо зөв эсэхээ нягтал
– Төсөв нь хангалттай юу?
– Зорилтот зах зээлээ мэддэггүй, судалгаагүй үйл ажиллагаа
– Сувгаа буруу сонгосноос болж… гэх мэт шалтгаануудаас
Та дээрх асуудлуудтай тулгарч байвал туршлагатай маркетеруудаар хичээл заалгаж зөвлөмж аваарай. Манай сургалт онолын чиг хандлагууд болон өөрчлөгдөж буй зах зээлийн талаарх баримттай мэдээллийг танд өгч чадна гэдэгт бүрэн итгэлтэй байна.
Маркетингийн тэргүүн зорилго бол ҮНЭ ЦЭНЭ БҮТЭЭЖ, ҮНЭ ЦЭНЭЭРЭЭ БУСДААС ЯЛГАРАХ юм. Мэргэжлийн маркетер, туршлагатай багш, зөвлөхүүдээр хичээлээ заалгаж өөрийн компанидаа тохирсон тусгай зөвөлгөө авч болох энэхүү сургалтанд хамрагдах нь бусдаас урьтаж олж харах, нээх, сурах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх эцсийн дүнд ашгаа нэмэгдүүлэх боломж юм.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
Мастер Маркетер” сургалтын талаарх илүү дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70101839, 99049075-с лавлана уу.
ТА ДАРААХ ЦЭНХЭР ТОВЧ ДЭЭР ДАРЖ СУРГАЛТАНД БҮРТГҮҮЛНЭ ҮҮ.
Эх сурвалж: mlctraining.mn