БИЗНЕСИЙН БАЙГУУЛЛАГУУД ХЭРЭГЛЭГЧИДЭЭ ХЭРХЭН ЧИГЛҮҮЛЭХ ВЭ?

dain-salesОлон компаниуд борлуулж буй бараа бүтээгдэхүүнийхээ талаар хангалттай мэдээлэл, мэдлэгтэй байдаг хэрнээ хэрэглэгчидийнхээ талаар бодит мэдээлэл муутайгаасаа болоод яаж борлуулах вэ гэдэг шүдний өвчинг өдөр бүр эмчилэхээр ажилтнуудаа ажлуулсаар байдаг.

Харин захирлууд нь Өдөр бүр борлуулалтын ажилтанаасаа хэдэн төгрөгийн борлуулалт хийв, хэдэн гэрээ хийв гэсэн жижүүрийн асуултаа тавьсаар өдөр хоногийг өнгөрөөж байна.

Технологи хөгжих тусам хэрэглэгчидийн хэрэгцээ даяаршиж үндэстэн дамнасан компаниуд нэгдсэн нэг стандартын үйлчилгээ, борлуулалтаар дэлхийг хэрж сүлжиж эхэллээ.

Өмнө борлуулалт, үйлчилгээний ажилтан зөвхөн бараагаа хүргэж өгөөд л ирэх ажлыг гүйцэтгэдэг байсан бол одоо хэрэглэгчийн бараа бүтээгдэхүүнийг нь хүргэн өгөөд компанийхаа мөнгийг авч ирэх үүрэг бүхий хэрэглэгч компани хоёрын хооронд мэдээлэлээр холбодог хамгийн том гүүр болж эхэллээ.

Хэрэглэгчид ямар бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүсэмжилж буй илрүүлэх, зөв мэдээллийг цуглуулж, зөв хүнд нь зөв цагт нь зөв бараа бүтээгдэхүүнийг хүргэх ажлыг гүйцэтгэх борлуулалтын ажилтанаа сургахгүйгээр даяаршиж буй бизнесийн орчинд өрсөлдөөнд оролцох тийм амар биш биз иймээс захирал танд борлуулалт, түгээлтийн ажилтанууд, борлуулалтын менежерүүдэд зориулсан МАСТЕР БОРЛУУЛАГЧ сургалтыг санал болгож байна.

Lectordesign2013_Page_09

СУРГАЛТ: 2013 оны 11 р сарын 28,29,30 ны өдрүүдэд болно

НЭМЭЛТ МЭДЭЭЛЛИЙГ: 7011-1839, 99049075 утсаар авна уу.

 

Лектор.мн

Санал болгох мэдээ

Дэлхийн шатрын 44 дүгээр олимпиадын хоёрдугаар өрөгт Монгол Улсын тамирчид хожив

Энэтхэг улсын Ченнай хотод болж буй дэлхийн шатрын 44 дүгээр олимпиадад Монголын эрэгтэй, эмэгтэй шигшээ …