Борлуулалтаа зохистой хэмжээнд өсгөж, үйлчилгээгээ хэн бүхний сэтгэлд нийцүүлж, ажилтнуудаа хангалттай хэмжээнд идэвхижүүлэх боломж бий. Энэ бол ур чадварыг нь нэмэгдүүлэх замаар гүйцэтгэлийг нь нэмэгдүүлэх боломж. Борлуулалт, үйлчилгээ бол байгууллагын оршин тогтнох амин сүнс. Борлуулалт, үйлчилгээний амин сүнс нь ажилтны ур чадвар. Борлуулалт болон үйлчилгээний ажилтнуудынхаа ур чадварыг нэмэгдүүлэх замаар байгууллагынхаа үр дүн гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэх нь удирдлагын болоод эздийн өмнө тулгамдаж буй асуудлын нэг мөнөөс мөн. Тэгвэл эдгээр асуудлыг шийдвэрлэх ажилтнуудын борлуулалтын ур чадварыг нэмэгдүүлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад чиглэсэн БОРЛУУЛАЛТ болон ҮЙЛЧИЛГЭЭний 6 цагийн сургалтыг санал болгож байна.
СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР
ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, БОРЛУУЛАЛТЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ АРГА ЗҮЙ
- Хэрэглэгчийн зан төлөв
- Худалдан авагчдын шийдвэр гаргах онцлогууд
- Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх арга зүй
- Шууд маркетингийн арга техникүүд үр дүнтэй ашиглах нь
ТЕЛЕ БОРЛУУЛАЛТ, БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД
- Теле борлуулалт, Теле харилцааны арга зүй
- Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхамууд
- Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга
ЯТГАН БОРЛУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТАТГАЛЗАЛЫГ ДАВАН ТУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙГ ХАЛАМЖЛАХ НЬ
- Ятган борлуулах арга зүй
- Эсэргүүцэл, татгалзалыг шийдвэрлэх нь
- Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс
- Хэрэглэгчийг халамжлах нь
ҮЙЛЧИЛГЭЭ
- Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт
- Үйлчилгээний ангилал
- Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол
- Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь
Сургалт 2017 оны 06-р сарын 17-ны өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд хичээллэнэ.
Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.