Суугаа ажилтай хүний заавал хийх иог болон дасгалын нийлэмж

Та өдөржин компьютерийн ард байхдаа чилдэг үү? Биеээ нэг сайн хөдөлгөмөөр санагддаг уу? Тэгвэл Frida Harju-ийн гаргасан шинэ дасгалууд биеийн бүх хэсэгт жигд  нөлөөлдөг гэнэ. Шведийн эрдэмтэн тэрээр дараах дасгалуудыг тогтмол цагт хийх нь илүү үр дүнтэйг баталсан юм. Суудлын өвчин гэгдэх гэдэс унжих, бөөр муудах, арьс унжих, хөдөлгөөний дутагдлаас үүдэлтэй бүхий л төрлийн өвчин, таргалалт, стресс, нойргүйдэл, үргүйдэл зэрэгт хамгийн сайн үр нөлөөтэй.

Энэ мэт өвчинд өртөхгүйн тулд нэг бүтэн өдөр суухаас сэргийлж дараах дасгалуудыг таван удаа хийхэд л хангалттай гэнэ. Сүүлийн үеийн иог, дасгал нарын хослол болсон энэ дасгал нь биед жигд нөлөөлөх гэнэ.

Ингээд дасгалдаа ороё. Дагаад хийгээрэй

1

2

3 4 5 6 7 8 9

Б.Саран

14408768_1075659032554287_872381660_n-8-36-22

Санал болгох мэдээ

Ц.Цэцэгмаа: Ажлын байрны стресс, амьдралын буруу хэв маягаас шалтгаалсан ходоодны өвчлөл нэмэгдэж байна

Баянзүрх дүүргийн Эрүүл мэндийн төвийн Дотрын эмч Ц.Цэцэгмаа ходоодны өвчлөлөөс урьдчилан сэргийлэх зөвлөгөө өглөө. Баянзүрх …